SANEMİKO SHOP HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKENLER

* Tasarımlarımın tamamı el yapımıdır ve "tek adet" üretiyorum.Yani sadece sizde oluyor!

* Sigara içilmeyen ortamda,sigara içmeyen Sanemiko  tarafından yapılmaktadırlar.

* Kişiye özel tasarımlar yapılabilir.

* Aksesuarlarda hijyen gereği İade kabul edemiyorum.

* Ürünler suya dayanıklıdır.

* Ürünler hemen teslimdir.Ödemeyi yaptığınız günün en geç ertesi günü size doğru yola koyulurlar.(özel siparişer hariç)

* Beğendiğiniz ürünü satın almak için sanemiko@gmail.com adresinden benimle iletişime geçebilirsiniz.

 

7 yorum:

fatoş dedi ki...

Çok yaratıcı etkileyici ve estetik ürünler.görsel sanatlar öğretmeniyiö bayıldım bu tasarımlara.tebrik ediyorum gerçekten çok başarılı.ben de beklerim bloğuma...

http://oyuncagim.blogspot.com/

fatoş dedi ki...

Çok yaratıcı etkileyici ve estetik ürünler.görsel sanatlar öğretmeniyiö bayıldım bu tasarımlara.tebrik ediyorum gerçekten çok başarılı.ben de beklerim bloğuma...

http://oyuncagim.blogspot.com/

Sanemiko dedi ki...

çok teşekkr ederim fatoş hanım aslında sinema tv bölümünden yeni mezun oldum ben cizim üzerine bir eğitim almadım sizin gibi bir eğitmenden böyle gzel bir yorum alamak beni çok heyecanlandırdı ve mutlu etti:)

mutlueller dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel, emeğinize sağlık.

Adsız dedi ki...

babetlerin fiyatını öğrenebilirmiyim??

Adsız dedi ki...

babetlerin fiyatını öğrenebilirmiyim??

Sanemiko dedi ki...

bana sanemiko@gmail.com adresinden ulaşırsanız yardımcı olabiliri sevgiler.